DYos Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 försökt att få spelet att visa de namn jag vill, genom att ändra i defauld.ide, men antingen så försvinner bilen eller så ändras inte namnet... nån som har listat ut hur de ska göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 försökt att få spelet att visa de namn jag vill, genom att ändra i defauld.ide, men antingen så försvinner bilen eller så ändras inte namnet... nån som har listat ut hur de ska göras? går inte tror ja...men spelar roll va de har för namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 försökt att få spelet att visa de namn jag vill, genom att ändra i defauld.ide, men antingen så försvinner bilen eller så ändras inte namnet... nån som har listat ut hur de ska göras? ändra i textfilen american, kommer dock inte ihåg vad programet heter, finns på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ändra i textfilen american, kommer dock inte ihåg vad programet heter, finns på gtasajten ahaaa..okej.. kan ju testa me anteckningar också. =) om de e lätt.. annars vet ja va för prog de ska va. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts