STATUS Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Någon som vet varför militären kommer och dödar mig baför man går på gräsmattan bredvid derras bas? Jag gick bara på den i 5 sek, ca 20 meter ifrån basen och när jag vänder på mig igen kom dom i rasande fart och sköt mig till döds. Varför? För att jag gick på gräsmattan eller? Eller äger dom den me? Isåfall skriv en skylt hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det händer så på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Du måste åka till polisen och ta poliskläderna och sen kan du åka till militären utan att dom skjuter på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 egentligen...varför ska du dit? pansarvagnen finns där från 90 hp tror ja...och huntern efter 100 eller storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) SAAB Lover Posted on May 29 2003, 21:10 -------------------------------------------------------------------------------- egentligen...varför ska du dit? pansarvagnen finns där från 90 hp tror ja...och huntern efter 100 eller storyn... Man kan faktiskt få huntern helt uttan att göra ett enda uppdrag .::här::. //marcus (xbox) Redigerad 29 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Man kan faktiskt få huntern helt uttan att göra ett enda uppdrag .::här::. //marcus (xbox) va bra...hehe...då måste man ju ha de på pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Har redan Huntern. Det tog ju bara några dagar att få den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Man kan faktiskt få huntern helt uttan att göra ett enda uppdrag .::här::. //marcus (xbox) Fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 sak samma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Någon som vet varför militären kommer och dödar mig baför man går på gräsmattan bredvid derras bas? Jag gick bara på den i 5 sek, ca 20 meter ifrån basen och när jag vänder på mig igen kom dom i rasande fart och sköt mig till döds. Varför? För att jag gick på gräsmattan eller? Eller äger dom den me? Isåfall skriv en skylt hehe. Dom är förbannade på dig för att du har dödat en militär (eller flera) i ett uppdrag och snott en pansarvagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (Stora_tomtefar May 29 2003, 22:41 Fusk... Vem F*N bryr sig om det stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vem F*N bryr sig om det stora_tomtefar Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Dom är förbannade på dig för att du har dödat en militär (eller flera) i ett uppdrag och snott en pansarvagn. Dom skjuter ju på andra civila ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ja men du CptHowdy. Jag hade inte gjort det uppdraget då. Nu har jag gjort det. Men inte då. Och du SAAB Lover. Jag gick inte dit för att sno en pansarvagn. Jag gick ju bara ut på gräset. Jag va aldrig inne i militär skiten. Prova med att läsa ALLT nästa gång så slipper det bli missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts