bobb0 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 isåfall.. hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Går väl inte ? Redigerad 29 maj, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Konstigt.. Det gick ju på GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 går väl visst, bara ändra i textfilen, eller? gick ju i gta3 iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ja man får ändra textfilerna. Men med vilket program vet jag inte, GTA3 Text Editor Funkade inte fast det borde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 På GTAsajten finns en editor där man kan ändra texten, testa den. Vet dock inte om den funkar till PC-versionen men den borde nästan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad skulle den annars funka till? ps2 versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Programet fungerade! I alla fall att öppna filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 vad heter den man ska ändra i isåfall? och vilket av de 2 använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 bara leta... när du hittar en där det står mp3 player har du kommit rätt (om det finns) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 vad heter den man ska ändra i isåfall? och vilket av de 2 använde du? Jag använde cxt programmet, det fanns bara ett sånt program. Jag hittade aldrig mp3 player fast jag letade inte så noga. Ska göra det i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ok var så snäll och skriv det här sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det ska jag göra. Om jag hittar det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jadå det är självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag letade idag. Jag hittade den inte men jag är nästan säker på att den finns i "Main". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag letade idag. Jag hittade den inte men jag är nästan säker på att den finns i "Main". och den börjar på f. Men det funkar inte att spara filen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det funkar för mig. Leta bara upp den, skriv in manet du vill ha där nere, Tryck sedan på "apply" och sen "save" så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det funkar för mig. Leta bara upp den, skriv in manet du vill ha där nere, Tryck sedan på "apply" och sen "save" så funkar det. men när jag klickar på save står det: runtime error "71" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Konstigt. Är det "American.gxt" du har öppnat? Prova att bara trycka "Apply" och strunta i "save". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 skulle vilja ha min egen radiostation, vigge's radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts