Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Kan nån regga en användare på www.tripod.spray.se åt mig jag får bara medelande om att jag anger fel säkerhetskod och blablabla ..men hos andra går det... så kan nån regga en accuont åt mig! snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Orka... Nån annan får göra det, det är väl bara så att man bara kan ha ett account.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Kan nån regga en användare på www.tripod.spray.se åt mig jag får bara medelande om att jag anger fel säkerhetskod och blablabla ..men hos andra går det... så kan nån regga en accuont åt mig! snälla! samma sak händer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ...vet nån nåt annat ställe som stödjer PHP och mySQL... eller invisionboards kanske inte behöver mySQL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ...vet nån nåt annat ställe som stödjer PHP och mySQL... eller invisionboards kanske inte behöver mySQL? Tripod stödjer PHP. MySQL behöver man inte för invision board. Är problemet efter du fått mejlet och klickat på aktiveringlänken? Isåfall måste du KOPIERA adressen till aktiveringslänken och KLISTRA IN den i Adressfältet. Inte bara klicka på länken i mejlet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Tripod stödjer PHP. MySQL behöver man inte för invision board. Är problemet efter du fått mejlet och klickat på aktiveringlänken? Isåfall måste du KOPIERA adressen till aktiveringslänken och KLISTRA IN den i Adressfältet. Inte bara klicka på länken i mejlet. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 TACK eigtball!! tusen tack!...eller tio kanske räcker tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 va??? behöver man inte mySQL för invision? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 NÅN SOM VET HUR MAN SKAPAR MYSQL LÖSEN PÅ TRIPOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 du aktiverar det på hemsidan vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 NÅN SOM VET HUR MAN SKAPAR MYSQL LÖSEN PÅ TRIPOD! Jag har samma problem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag har samma problem :'( fick höra från hunter att man inte får ha forum på tripod..dom tar bort det innom en vecka...och sen så fungerade inte forumet så bra där heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 fick höra från hunter att man inte får ha forum på tripod..dom tar bort det innom en vecka...och sen så fungerade inte forumet så bra där heller nej.... det tror jag inte.... Man loggar ju in och aktiverar PHP och MySQL... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 klart man får ha ett forum där, har aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts