the gun Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 va ska jag göra nu ja har köpt printworks klarat álla uppdrag där malubu club också. Är alla story uppdrag slut nu eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 va ska jag göra nu ja har köpt printworks klarat álla uppdrag där malubu club också. Är alla story uppdrag slut nu eller köpa taxi bolaget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 köpa taxi bolaget... Och vad ska han göra efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Köpa mer. Pole Position, Cherry Poppers, Sunshine Autos, Interglobal Films, Kaufman Cabs. Och alla hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 :'( jag har köpt alla hus. får inga fler uppdrag! vad ska jag göra?!? måste man köra alla streetraces? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 klart du måste, om du vill få 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hur hittar man alla street races? Finns dom också utplacerade lite överallt somexempelvis rampages? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hur hittar man alla street races? Finns dom också utplacerade lite överallt somexempelvis rampages? Det finns ett på Sushine Autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts