Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det sägs att man kan mata fiskar i VC, hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det går inte (iallafall inte på PS2 versionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag.. tror att de e såhär, när man ramlar i vattnet å dör, så får man "fished fed" på stats, de räknas inte om man puttar i folk i vattnet. ja tror att de e så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det ska gå på nåt vänster. Om klickar in sej på Stats, och väntar medans texten glatt rullar förbi, så står det efter ett tag något i stil med "Fishes fed". Och omjag förstår allt rätt så betyder det "Fiskar matna", och då BÖR man ju kunna mata dom små varleserna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) myt!! är inte det där i statsen hur många gånger man drunknat eller nåt? edit* läste inte dyos post Redigerad 29 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 på mina stats står de att jag har matat fiskarna! och jag har inte köpt nån jävla påse me fiskmat i spelet så jag tror nog att de betyder att man ramlar i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag har aldrig matat fiskarna och aldrig ramlat i så "You do the math" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts