Pronto Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag har ett problem. när jag har kört i typ en halvtimma så laggar det som fan alltså alla bilar försvinner och alla gubbar men fram tills dess så funkar det hur bra som helst. Jag har provat att stänga av alla andra processer men det funkar inte heller... behöver hjälp!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag har ingen aning om vad det kan va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Försök instalera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad har du för dator? Minne? Grafikkort? CPU? OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 gå tillbaks och be om ett nytt spel om det krånglar så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har amd athlon 900 mhz. geforce 4 mx 440 128 mb ram. 512 mb ram. 30 gb.. asså det funkar as bra tills det blir superlagg efter en halvtimme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 instalera om windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 han får typ inte ...eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts