BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Inte på ps2! Och det var det han frågade efter. men om jag säger att de finns granater där så behöver han inte åka dit o kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 men om jag säger att de finns granater där så behöver han inte åka dit o kolla Nä men jag var vänlig och svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nä men jag var vänlig och svarade. och jag va vänlig o svarade att de finns granater där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det finns ju i spelet, men man får inte använda det själv.. Swat-teamet använder det ju i "the job" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 En till sak också. Det finns ingen kamera. Alltså, meningen är nog att människorna ska få ont i ögonen eller nått. Men den finns inte på pc, eller har nån sett den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 En till sak också. Det finns ingen kamera. Alltså, meningen är nog att människorna ska få ont i ögonen eller nått. Men den finns inte på pc, eller har nån sett den?? Den är med på ett updrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 En till sak också. Det finns ingen kamera. Alltså, meningen är nog att människorna ska få ont i ögonen eller nått. Men den finns inte på pc, eller har nån sett den?? När skulle man anväda kameran till, förutom på uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts