Jump to content

Det verkar inte finnas rök bomber till VC på PC

Conny_S
 Share

Recommended Posts

gta3.img? du menar väl gtavc.img typ? dom måste finnas om bilden finns där! jag tror det finns ett uppdrag me dom

Nej det är samma grafikmotor som 3:an och den filen heter GTA3.img. Den måste inte alls användas bara för att det finns en bild där, bilden är säkert tillsammans med alla andra bilder kopierade från ps2 versionen. Det finns inget uppdrag med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de finns... gå in och kolla pågta sajten och sen vice city, sen till vapen! den står med! och de skulle inte fått in bilden om dom inte klippte ut den ifrån spelet, antagligen. lite svårt att ta bilden från tvn liksom. >_<

man kanske har tagit en bild från rockstar som dom har publicerat...den kanske finns på rockstars hemsida...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de som står i röken börjar hosta typ och förlorar liv långsamt... de suger, så ni missar inget. :D Fast de är kul att kasta in i Malibu Club. >_< Eller så tar man en Molotov...hehehe :lol:

Dom är j*vligt dåliga tycker jag. Tråkiga och onödiga. Fast jag har aldrig tänkt på att man kan kasta in dom i malibu. Ska testa nästa vecka :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor