Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Det verkar inte som om det finns rökbomber till VC PC om det finns så säg vart man kan få tag på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 é de inte tårgas? men den é borttagen från PC. hur som helst, jag kolla igenom filen gta3.img o där fanns den här bilden: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/teargas.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Undrar varför den är borttagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Undrar varför den är borttagen. om den finns så finns den väl vid snutstationens parkering på första ön...den vid byggplatserna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 om den finns så finns den väl vid snutstationens parkering på första ön...den vid byggplatserna... där finns bara granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 där finns bara granater isåna fall så e de ju skitdåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad dåligt. Hur fungerar rök/tårgranaterna på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad dåligt. Hur fungerar rök/tårgranaterna på ps2? de som står i röken börjar hosta typ och förlorar liv långsamt... de suger, så ni missar inget. Fast de är kul att kasta in i Malibu Club. Eller så tar man en Molotov...hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ok tack för informationen. Dom kunde ju ha med dom fastän dom sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 é de inte tårgas? men den é borttagen från PC. hur som helst, jag kolla igenom filen gta3.img o där fanns den här bilden: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/teargas.JPG gta3.img? du menar väl gtavc.img typ? dom måste finnas om bilden finns där! jag tror det finns ett uppdrag me dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 gta3.img? du menar väl gtavc.img typ? dom måste finnas om bilden finns där! jag tror det finns ett uppdrag me dom den heter fortfarande gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 gta3.img? du menar väl gtavc.img typ? dom måste finnas om bilden finns där! jag tror det finns ett uppdrag me dom Nej det är samma grafikmotor som 3:an och den filen heter GTA3.img. Den måste inte alls användas bara för att det finns en bild där, bilden är säkert tillsammans med alla andra bilder kopierade från ps2 versionen. Det finns inget uppdrag med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Undra om man kan moda fram den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de finns... gå in och kolla pågta sajten och sen vice city, sen till vapen! den står med! och de skulle inte fått in bilden om dom inte klippte ut den ifrån spelet, antagligen. lite svårt att ta bilden från tvn liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de finns... gå in och kolla pågta sajten och sen vice city, sen till vapen! den står med! och de skulle inte fått in bilden om dom inte klippte ut den ifrån spelet, antagligen. lite svårt att ta bilden från tvn liksom. man kanske har tagit en bild från rockstar som dom har publicerat...den kanske finns på rockstars hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de som står i röken börjar hosta typ och förlorar liv långsamt... de suger, så ni missar inget. Fast de är kul att kasta in i Malibu Club. Eller så tar man en Molotov...hehehe Dom är j*vligt dåliga tycker jag. Tråkiga och onödiga. Fast jag har aldrig tänkt på att man kan kasta in dom i malibu. Ska testa nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 om nån säger var dom finns på ps2 så kanske jag kan kolla om de finns där på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Bakom polisstation på parkeringen, i Washington Beach... iaf. första ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Bakom polisstation på parkeringen, i Washington Beach... iaf. första ön... grenades... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 grenades... Inte på ps2! Och det var det han frågade efter. om nån säger var dom finns på ps2 så kanske jag kan kolla om de finns där på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts