J-coop Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad kan man göra på Free Roaming eller vad det heter ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad kan man göra på Free Roaming eller vad det heter ?? hitta nya bilar och bara åka runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 hitta nya bilar och bara åka runt Kan man inte köpa vapen eller något sånt?? Kan man gå in i något hus då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Kan man inte köpa vapen eller något sånt?? Kan man gå in i något hus då ?? nej inte va ja vet..vapen kan man inte köpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 kommer free roaming när man klarat spelet eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 kommer free roaming när man klarat spelet eller?? så är det ja. om du nu inte trycker in denna kod: ▲ ▲ ▲ ← ■ ▲ ▲ ▲ ←● (kunde inte mot stå att använda lite krussiduller och sånt. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 så är det ja. om du nu inte trycker in denna kod: ▲ ▲ ▲ ← ■ ▲ ▲ ▲ ←● (kunde inte mot stå att använda lite krussiduller och sånt. ) e det inte du som inte fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 man kan inte gå in hus...eller något men man får en ny snabb bil som man börjar med...! på free romaning kan man bara köra runt oh inte köpa vapen och man har bara pistoler.... men gängen finns dom kan man skjuta så får man vapen.. mycket roligare med uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 så är det ja. om du nu inte trycker in denna kod: ▲ ▲ ▲ ← ■ ▲ ▲ ▲ ←● (kunde inte mot stå att använda lite krussiduller och sånt. ) hur gjorde du krussidullerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kurissduellerna menar du med gängen isfall stod jg vid containenrn och sköt..sen gick jag uppot till bilen sen sköt ja sen ...när alla e döda dödar jag rn i ett rum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 kurissduellerna menar du med gängen isfall stod jg vid containenrn och sköt..sen gick jag uppot till bilen sen sköt ja sen ...när alla e döda dödar jag rn i ett rum! Tror han menar mikkes krusiduller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2003 *hehe* krussidullerna finner du bland alla andra symboler nån stans på Systemverktyg. fuskar å fuskar. jag var på sista uppdraget när jag lånade ut mitt spel.. efter att inte ha kört spelet på 3 månader så är man inte lika bra längre... så jag tog å fuska lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 *hehe* krussidullerna finner du bland alla andra symboler nån stans på Systemverktyg. fuskar å fuskar. jag var på sista uppdraget när jag lånade ut mitt spel.. efter att inte ha kört spelet på 3 månader så är man inte lika bra längre... så jag tog å fuska lite... ok...men det e mykke roligare utan fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 men det är ju klart som korv spa att det blir roligare utan fusk. skall köra om spelet från noll snart tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 men det är ju klart som korv spa att det blir roligare utan fusk. skall köra om spelet från noll snart tror jag. startade om spelet häromdan...skit kul ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts