BuZZ Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 När jag har musen på audio hardware i audio i options i vc och ändrar inställningar där så går det inte! Varför?! när jag ändrar och sedan tar bort musen blir det d som var från början: Auto-detect hardware.. Varför?! en gång har det funkat och då gick ljudet igång men då hackade d så jag försökte ändra igen och då blev det bara Auto-detect hardware igen!!??! VARFÖR!!!!??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Försök ändra med piltangenterna och tryck sedan ENTER för att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ja vet men det har bara funkat en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts