Henrik Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Hur gör man så det inte hackar i GTA3? Jag har laddat ner Q306676_WXP_SP1_x86_SVE.exe och installerat men det gjorde ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Först o främst måste man ha en riktigt duktig dator. Innan jag köpte mitt nya grafikkort så kunde jag knappt spela i 640x480 upplösning!! Jag har en AMD 1533Ghz/384ram/Gforce32 megs kort. En maskin som bör klara av det mesta alltså! (men inte GTA:-( Köpte ett POV GforceTi200/128 meg. Först då började det flyta på någorlunda!! Kolla länken till Peters sida om hur man optimerar GTA. Finns på startsidan......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henrik Skrivet 16 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Först o främst måste man ha en riktigt duktig dator. Innan jag köpte mitt nya grafikkort så kunde jag knappt spela i 640x480 upplösning!! Jag har en AMD 1533Ghz/384ram/Gforce32 megs kort. En maskin som bör klara av det mesta alltså! (men inte GTA:-( Köpte ett POV GforceTi200/128 meg. Först då började det flyta på någorlunda!! Kolla länken till Peters sida om hur man optimerar GTA. Finns på startsidan......... Jag har ju en 1800 Mhz, 512 MB Ram, 64 MB Grafik men det går slött endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Ja, det är nåt skit med det här spelet. Det var nog fulla när dom gjorde det. Det ska visst vara en fix på gång från Rockstar. Det finns dom som fått det flyta på MKT sämre datorer än våra. Alla spekulerar vad det kan vara som slöar ner spelet så. Du kan ju börja med att kopiera ljud cd´n (cd2) till din hårddisk. Länken till patchen du behöver finns också på "Peters" sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Testa att gå in i Video menyn i spelet! Där ska du ändra från ON till OFF men jag kom inte ihåg vad den hette (Frames tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts