guardian Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 hur får man reda på sin ip? jag vet inte vad jag har för ip :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) hur får man reda på sin ip? jag vet inte vad jag har för ip :'( HÄR! *EDIT* Jag svarade samma minut som han skrev!! Redigerad 29 maj, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 HÄR! *EDIT* Jag svarade samma minut som han skrev!! Gtattis!! du är snabb!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 eller showmyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 eller så skriver man in "winipcfg" i kör-rutan (utan "") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 HÄR! *EDIT* Jag svarade samma minut som han skrev!! vilken service Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Gtattis!! du är snabb!! mm, skitsnabb! 1 timme efter! ----- ÄDIT BY GTaJäGaReN ----- hm, såg att du editerade hans post! Redigerad 29 maj, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tack! nu vet jag min ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Om du inte är uppkopplad till internet så kan du gå in på Start>Kör>öppna: winipcfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 eller så skriver man in "winipcfg" i kör-rutan (utan "") går inte i xp dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Om du inte är uppkopplad till internet så kan du gå in på Start>Kör>öppna: winipcfg redan sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 går inte i xp dock inte i Windows 2000 Pro heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Om du inte är uppkopplad till internet så kan du gå in på Start>Kör>öppna: winipcfg Men är man inte uppkopplad kan man ju inte se sin internet IP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 En annan version av Armans sätt, start/kör/cmd sen så skriver du ipconfig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Om du inte är uppkopplad till internet så kan du gå in på Start>Kör>öppna: winipcfg Att få reda på sitt ipnr. är ju väldigt användbart om man inte är uppkopplad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts