Karatemorfar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag och Wild Hawm snackade på Msn om det nya Worms spelet Worms 3D! Här är några Screens Här FallskärmSuper Sheep Banan bomb Deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) det har tydligen inte kommit än spelet ska komma sent på 2003 stog det Redigerad 29 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 det har tydligen inte kommit än spelet ska komma sent på 2003 stog det jo men han har ju inte sagt att det har släppts.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jo men han har ju inte sagt att det har släppts.... jag kommenterade inte Karatemorfar om du tror det, jag gav bara litte extra info om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jag kommenterade inte Karatemorfar om du tror det, jag gav bara litte extra info om det.. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Jag ska nog köpa det Det lär ska finnas Multiplayer i det KARATEMORFAR: jag gillar din avatar Redigerad 29 maj, 2003 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag ska nog köpa det Det lär ska finnas Multiplayer i det jag antar att det kommer finnas det, eftersom det har funnits i worms förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Bara att hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 KARATEMORFAR: jag gillar din avatar säg inte så, han har snott den från en kille i ett annat forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 säg inte så, han har snott den från en kille i ett annat forum... ok Men min courage är ändå bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 laddade hem Mr. Oizo's musikvideo Flat Beat idag, den är ju ascool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 laddade hem Mr. Oizo's musikvideo Flat Beat idag, den är ju ascool Den é gryyyyym!!!! Sitter och röker korvar!! PS. I PCGamer Nr. 76 så är det en "Hype" på sid 38 om Worms 3(d).. vet ej om det heter 3D för i tidningen står det worms 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Den é gryyyyym!!!! Sitter och röker korvar!! PS. I PCGamer Nr. 76 så är det en "Hype" på sid 38 om Worms 3(d).. vet ej om det heter 3D för i tidningen står det worms 3... e Nr.76 den senaste tidningen? i såfall... finns den i affärerna nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 e Nr.76 den senaste tidningen? i såfall... finns den i affärerna nu? Näst senaste nummret.. Så den finns nog inte i affärerna.. om det inte finns på lagret vill säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Näst senaste nummret.. Så den finns nog inte i affärerna.. om det inte finns på lagret vill säga.. k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 så där ser ska inte Worms se ut!!!!!!!!!!!!!! fan vad boring Worms 3d kommer bli!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 så där ser ska inte Worms se ut!!!!!!!!!!!!!! fan vad boring Worms 3d kommer bli!! ja... tycker bättre om dom gamla 2d maskarna :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 nu ska jag installera worms worldparty! kommer inte vara på forumet för ett tag men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Hur vinner man earthquake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Har någon systemkraven, behöver man en bra dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts