nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad ska man göra där.. jag har kommit så långt att jag har fattat att man ska krosa glasen men sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vad ska man göra där.. jag har kommit så långt att jag har fattat att man ska krosa glasen men sen då? när du klarat det uppdraget kan du börja köpa upp företag. Sen så finns det en hel del uppdrag kvar i estate också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 du vet det uppdraget när man ska krossa glasen när jag krossat ALLA glasen så går tiden ut efter ca 1 min så står det mission faild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 du vet det uppdraget när man ska krossa glasen när jag krossat ALLA glasen så går tiden ut efter ca 1 min så står det mission faild då har du inte krossat alla glasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jo jag har klarat det nu.. jo jag krossade alla glasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts