Game_X Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hur fick du Eleanor så där glansig! Håller med! Hur fick du till det? Vill också ha min så där fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Fina mods! Tänkt vilket arbete vissa personer lägger ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Kolla va jag hittade på gatan, det har jag fan inte sett innan! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/kista.jpg Är det någon som vet var den kommer ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Det är väl efter det uppdraget där man ska döda massa folk på en begravning för en stor Haiti ledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 (redigerad) Jo, Romeros Hearsen släpper ju ut en massa sånna där när man jagar den. Redigerad 13 november, 2003 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 BTB, var fick du "the beautyful Eleanor" ifrån? vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Det är ju shit grymma bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Jo, Romeros Hearsen släpper ju ut en massa sånna där när man jagar den. Attans.. jag tog minigun på det uppdraget och gjorde processen kort med gängledaren. Fick inte vara med om en biljakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 Kistorna är väl bomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 @ NawID: ok... Om man jagar honom så släpper han ut sånna där, så bilen tar skada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 BTB, var fick du "the beautyful Eleanor" ifrån? vill ha HÄR! fast du måste ladda ner och installera VCM ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Tankar Eleanor nu! You gotta love that car! And if you don't, suck my dick spic! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Hon går inte att beskriva med ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Kolla va jag hittade på gatan, det har jag fan inte sett innan! http://upl.mine.nu/uplfolders/upload1/kista.jpg Är det någon som vet var den kommer ifrån? haha coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Hon går inte att beskriva med ord! Jävligt snyggt taget screen måste ja erkäna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Jävligt snyggt taget screen måste ja erkäna! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2003 Fel forum, men... När jag ändrar i min default.ide så vill inte spelet funka... Nån som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 15 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Fel forum, men... När jag ändrar i min default.ide så vill inte spelet funka... Nån som kan hjälpa mig? Du får ta bort skrivskyddet om du inte har gjort det, eller så har du inte insrallerat hjulmodden. Jag vet inte vad det kan vara annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Hon är snygg: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/elenor2.jpg En till: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/elenor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Du får ta bort skrivskyddet om du inte har gjort det, eller så har du inte insrallerat hjulmodden. Jag vet inte vad det kan vara annars! Jo, skrivskyddet har jag tagit bort, och jag har D magics Wheelmod V. 3. När jag ändrade på eleanor så funkade det, men inte annars... Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts