Warmedal Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 (redigerad) fin parkering? Parkering Redigerad 16 juli, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Under vilken underrubrik? va? hittar du inte? den finns ju precis där länken är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 fin parkering? Parkering Kan man gå runt på hela båten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Kan man gå runt på hela båten eller? ja. men modden är buggig som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 ja. men modden är buggig som fan min är inte buggig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy Verceti Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 Men vad ska man me instal help till när man inte tankat bilen!? vaaaart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 det står att filen är för stor när jag ska byta ut rio:n mot yachten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 det står att filen är för stor när jag ska byta ut rio:n mot yachten. :'( då delitar du den filen och lägger till den nya surru ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 http://projektvc.reshocked.com/image/easteregg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 http://projektvc.reshocked.com/image/easteregg.jpg Ahh, du har hittat påskägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/gta-vc_2003-08-03_20-24-28-04_kopiera.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) Jag måste bara visa dom här bilderna på '57 Chevrolet Bel Air jag laddade ner: 1 2 De här é fan den coolaste och bäst gjorda bil jag laddat ner (:!!! Redigerad 21 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 fan va segt bilderna visas, men har ändå BBB ( 10mbps ). gör om till länkar. ( kommer snart med ett par bilder (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jag ahr inte VC kvar moddade sönder det (:!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 (redigerad) fan va segt bilderna visas, men har ändå BBB ( 10mbps ). gör om till länkar. ( kommer snart med ett par bilder (:!!! jo, ska se om jag kan byta uppladdningssida *edit blir troligen imorgon om de blir av Redigerad 20 augusti, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Jag måste bara visa dom här bilderna på '57 Chevrolet Bel Air jag laddade ner: http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/upload/281616.jpeg http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/upload/30121.jpeg De här é fan den coolaste och bäst gjorda bil jag laddat ner (säg till om jag ska editera bilderna till länkar istället) Var laddade du ner dom??? (:!!! /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Var laddade du ner dom??? (:!!! /Patrik här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 Ahh, du har hittat påskägget! Jag har letat som en galning efter det där påskägget (:!!! , VAR ÄR DET?! HUR TAR MAN SIG DIT?! och måste man ha klarat 100% för att kunna hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Jag har letat som en galning efter det där påskägget (:!!! , VAR ÄR DET?! HUR TAR MAN SIG DIT?! och måste man ha klarat 100% för att kunna hitta det? Så här gör du: Vid bron mellan Prawn Island och Downtown så finns det ett hus med en helikopterplatta på. På helikopterplattan finns en VCN Maverick, men skit i den. När du står på helikopterplattan så ser du att ett annat hus ligger väldigt nära plattan. Det fönstret (på det andra huset) som är närmast helikopterplattan går att hoppa igenom! Där har du påskägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Hehe snygg parkering!! Parkering (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts