BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 var ändrar man namnet på bilarna American.gxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 vilket program använder du GTA_Texder kallas det och som du kan ladda ner från min Hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Håller med till 100%! lika lite färg som allt annat krom på bilem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chse Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 chse:Hur fick du upp henne på rummet..? skrev in " fannymagnet " koden, sen följer alla tjejer efter en hela tiden... borde iof lägga tid på andra saker i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det kan bli problem med zebra cab när man börjar ändra namn på bilar har jag märkt, För när man går in i den bilen så låser sig spelet helt och man måste stänga av datorn på knappen, men detta är lätt avhjälpt genom att ändra namn på zebra cab till vad som helst för det kommer inte att synas i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Det kan bli problem med zebra cab när man börjar ändra namn på bilar har jag märkt, För när man går in i den bilen så låser sig spelet helt och man måste stänga av datorn på knappen, men detta är lätt avhjälpt genom att ändra namn på zebra cab till vad som helst för det kommer inte att synas i alla fall! puh då är jag inte ensam!! ( )... men jag har en zebracab i garaget, om jag byter namn på den lär väl spelet hänga sig när jag försöker öppna garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 puh då är jag inte ensam!! ( )... men jag har en zebracab i garaget, om jag byter namn på den lär väl spelet hänga sig när jag försöker öppna garaget. Nej det gör det inte, när du går in i bilen står det inte vad den hetter bara och det gör väll inte så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jaha! du menar att man bara ska byta namn på bilen, då fattar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 GTA3_PLAYERs polisbil med lite annorlunda fälgar! (:!!! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/polisaren.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 najsig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 GTA3_PLAYERs polisbil med lite annorlunda fälgar! (:!!! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/polisaren.jpg kalles snut bil (:!!! , fast hjulen var i största lagret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 kalles snut bil (:!!! , fast hjulen var i största lagret Kanske det ja! edit* Du heter väll Kalle va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Om ni vill ha lite nya 3D hjul till VC, som på Snut bilen, så kan man ladda ner dom på min hemsida. Skit lätt att installera! (:!!! http://medlem.spray.se/btbthekiller/hpbimg/wheels_vc_v1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fr0zt_raz0r Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Kan inte nån bara skicka in Screenies som BTB?? Alla skriver ju bara massa skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ladda inte ner den här moddenhttp://gta3.gamigo.de/downloads/upload/pic_helimod.jpg amulansen byts ut mot helikopter och helikopter till flygande ambulams ps. du skriver självbara skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Kan inte nån bara skicka in Screenies som BTB?? Alla skriver ju bara massa skit! man får väl diskutera modsen om man vill, tro inte att du äger hela forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lsj Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 i instruktionen till dmagicwheelmod står det så här: 1. Add this line to the default.dat file below MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff. MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF hur gör man detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 i instruktionen till dmagicwheelmod står det så här: 1. Add this line to the default.dat file below MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff. MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF hur gör man detta? Man gör precis så som du har skrivit, öppna default.dat med antektingar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 i instruktionen till dmagicwheelmod står det så här: 1. Add this line to the default.dat file below MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff. MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF hur gör man detta? Öppna default.dat med anteckningar så ser du en rad där detta står: MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff. Och under den raden lägger du till MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF. Så att det ser ut såhär: # model data MODELFILE MODELS\GENERIC\AIR_VLO.DFF MODELFILE MODELS\GENERIC\WHEELS.DFF MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF # Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts