KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 gå in på x\Grand Theft Auto Vice City\movies och byt namn på dom två film filerna, (bara lägg till nån bokstav) så slipper du R* loggan och introfilmen när du statar spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 tänker jag göra..det är jobbigt att anstränga sig för att stänga av dom : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Det gick inge bra.. jag startade vc, fick först upp nån varnings ruta med massa nummer..sen att vicecity.exe ( eller vad filen heter) har gort nåt fel eller nåt.. R* har stoppat all ändring i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 för mig funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts