KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kanske inte ska ge ut lösenordet här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kanske inte ska ge ut lösenordet här får hjälp av stell...så nu raderas det bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vem är han som har servern egentligen? Skulle behöva en shemalagd körning av ett cykel-skript här på GTAsajten (cron.daily i linux). Fast om han inte har tillräckligt med RAM kanske det inte går... men man kanske kan muta honom med en länk på GTAsajten eller nått Jag känner Göbben, han hoster ju oss på GTz! Albin heter han... PM:a mig om du vill bli hostad eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vem är han som har servern egentligen? Skulle behöva en shemalagd körning av ett cykel-skript här på GTAsajten (cron.daily i linux). Fast om han inte har tillräckligt med RAM kanske det inte går... men man kanske kan muta honom med en länk på GTAsajten eller nått jag tror han kan det, bara det inte är så stora saker som forum och andra saker. Du får väll maila honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 kan nån göra en liten svensk guide hur jag laddar upp ett invisionboard forum...det är så knepig engelska :"> wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts