Don Corneo Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Tror ni denna datorn pallar spelet?: 600 Pentium III 356 ram 32 mb GeForce 1 40 gig ledig hårdisk Tillräckligt bra ljudkort Jag är beredd att köra på den lägsta upplösningen, och med lägsta inställningarna på allt. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Tror ni denna datorn pallar spelet?: 600 Pentium III 356 ram 32 mb GeForce 1 40 gig ledig hårdisk Tillräckligt bra ljudkort Jag är beredd att köra på den lägsta upplösningen, och med lägsta inställningarna på allt. tack! ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 JAAAAA är du helt säker? va har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 testa... heh. men 32 i grafik? kanske går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 k.... ngn annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Din dator ligger inte så mycket under minimum kraven. Systemkrav: Minimum: Processor: - 800 MHz Intel P3 eller AMD Athlon - 1.2 GHz Celeron eller AMD Duron RAM: 128 MB CD-ROM: 8x HD-Utrymme: 915 MB Grafikkort: 32 MB med stöd för DirectX 9.0 Ljudkort: DirectX 9.0 kompatibelt Tillbehör: Tangentbord/Mus Det kanske går att spela men det är jag inte säker på. Kan du spela GTA 3 på din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 ja, GTA 3 går bra, rätt hackigt ibland bara tex vid 5 stjärnor och militären annars bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) ja, GTA 3 går bra, rätt hackigt ibland bara tex vid 5 stjärnor och militären annars bra Om GTA3 flyter på hyfsat bra kommer du med största sannolikhet inte ha några större problem med Vice City. Jag har 16 mb grafik och VC funkar. Redigerad 28 maj, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Corneo Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts