SuperGtaBoy Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 gta1 ja gta2 nej, för det är olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Jag ger bara ut Gta 1 när ska jag starta? Redigerad 28 maj, 2003 av SuperGtaBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 När tycker du att jag ska starta? Jag tycker du ska skita i den fåniga idén att ge ut GTA1 och 2 gratis... För din egen skull skulle du bli glan om du blen stämd....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag ska till danmark imorron så jag får bestemma mig ifall projectet ska läggas ner när jag kommer hem så skriver jag ifall projectet ska ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 japp man ska kunna ladda ner dom två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 håller med meatboll, men skyll dig själv om du blir stämd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 hoppas han inte blir stämd...lycka till...men skyll inte på oss om du blir stämd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vaddå stämd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men vad tror du? man får ju inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 fängele eller böter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 höga summor... de stämmer dig nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 höga summor... de stämmer dig nog om de hittar hans sida...vilket jag tror de kommer å göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag emailer Rockstar Games och frågar ifall jag kan ha hela verisonen på min sida ifall jag inte får läggert jag ner projectet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Vill man ha GTA1 gratis så kan man ju ladda ner det från Rockstars servrar och för att kunna hosta GTA1 skulle du behöva ett webbhotell på flera hundra mb och det är inte billigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) mitt gta är 35 mb och det är fullt Redigerad 1 juni, 2003 av SuperGtaBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 enligt rockstargames så får man inte ändra i exen... lägg ut vice-city (allt utom exe-filen) så skaffar man en egen exe ... jag är så smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 visst att ditt är 35 mb stort...låter lite konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Ja vet jag har packat ner det med nåt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperGtaBoy Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 Det e ingen ide att göra en sida där man kan ladda ner gta jag lägger ner projecteet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts