JavaJoe Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Hjälp, jag försöker installera Vice city, men får efter en liten stund felmeddelande att "ITALIAN.txt" filen inte går att läsa. Är det någon som råkat ut för samma, vad kan jag göra åt det. // Förtvivlad Redigerad 28 maj, 2003 av JavaJoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 köp spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JavaJoe Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Undanbeder mig dylika kommentarer, trodde detta var ett seriöst forum. Visste heller inte att det var bara var "köpta" spel som gällde här, har alla köpt sina spel ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 1. detta är ett seriöst forum 2. nej alla har inte köpt, men regler är regler och vi får inte prata warez här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JavaJoe Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Å, sjutton, hade ingen aning. Sorry ! Får väl knata iväg och köpa då ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts