Miami_Gold Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Finns det nån helikopter tillgänglig på första ön?? i början av spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Nej de fins det inte tror jag. Om det skulle finnas det så behöver man ju inte göra nåra uppdrag då ere ju ba o flyga över me koppern . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ja,, tänkte inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ja brukar slå in koden sea ways. o sen kör ja till de andra öarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag gjorde uppdraget rub out och sprang sedan upp på taket för att ta helikoptern, men den fanns inte där. Vilka tider står den där/måste man göra fler uppdrag innan den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Man kanske kan ta en båt och åka över till ö#2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag gjorde uppdraget rub out och sprang sedan upp på taket för att ta helikoptern, men den fanns inte där. Vilka tider står den där/måste man göra fler uppdrag innan den kommer? den står inte där direkt efter att du sparat, så du kan gå runt lite i estate, och sen springa upp till taket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Man kanske kan ta en båt och åka över till ö#2... Nej,,det finns ingen båt som man kan ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts