geilisch Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Har man klarat alla story uppdrag efter att ha fixat "sista" uppdragen för Kent Paul.. SKulle skjutsa runt bandet i en Limo. Med bombem. Måste ju vara omöjligt. De enda uppdrag jag kan göra nu är filmstudion. Men det hör ju inte till storyn precis. Det finns förresten ett V (för vercetti) vid Diaz (nu mitt hus) gamla hus. Men jag kan inte hitta en markör för uppdrag. Väntar jag ett telefonsamtal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 vc är inte slut fören du fått 100% gör film uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Okej,, sista "story uppdraget" jag körde var när man skulle ta över diaz hus.. Sen kommer kubanernas och haiterna. Kent paul. Sist gjorde jag filmstudion. Efter det ringde Kent till mig och tackade mig. Och sen då? Jag har ju inte dödat Sonny än så..Det kan ju ej vara slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Det är inte slut! Sista uppdraget(story) är "keep Your Friends Close". Uppdraget på Vercetti Estate(V) finns på ena sidan av trappan och i baren till höger när man precis har kommit in i huset. Så kan du köpa alla företag och få uppdrag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Företagen intresserar mig inte så mycket, nu. Främst story uppdragen som intresserar mig. Okej back to topic.. jag har klarat vercetti estate nu. Men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Företagen intresserar mig inte så mycket, nu. Främst story uppdragen som intresserar mig. Okej back to topic.. jag har klarat vercetti estate nu. Men ändå.. Du måste göra uppdragen hos företagen annars kommer du aldrig till de två sista story-uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts