Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 När jag blir jagad av polisen försvinner ikonerna som visar vapen, hälsa o.s.v och texturerna flyter ihop med varandra så att delar av bilden ser helt sjuk ut. Vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 När jag blir jagad av polisen försvinner ikonerna som visar vapen, hälsa o.s.v och texturerna flyter ihop med varandra så att delar av bilden ser helt sjuk ut. Vad ska jag göra? :'( 1. uppdatera drivrutiner 2. installera om DirectX 3. installera om VC I VÄRSTA FALL: formatera om I VÄRSTA FALL2: Köp nyt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 1. uppdatera drivrutiner 2. installera om DirectX 3. installera om VC I VÄRSTA FALL: formatera om I VÄRSTA FALL2: Köp nyt grafikkort Ominstalltion hjälper aldrig... jag funderar på att tanka patchen men då måste jag veta vad "polygon corruption" är för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Ladda ner patchen.. Om det inte hjälper så får du väl ladda ner senaste drivrutinerna till grafikkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Ominstalltion hjälper aldrig... jag funderar på att tanka patchen men då måste jag veta vad "polygon corruption" är för nåt. set skadar väl inte att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Vad har du för grafik kort, det finns en patch som fixar sånt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag laddade ner patchen och som jag anade fixade den inte ett skit... Nu försöker jag hitta uppdaterade drivrutiner till mitt grafikkort (S3 Savage 4) men det är lättare sagt än gjort, det enda jag hittar är en gammal drivrutin från mars 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/59/59789.htm juni 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Yeeess! VC funkar och alla fel som jag hade tidigare är helt borta!! Jag behövde inte ens uppgradera mitt grafikkort, jag kollade readme:n för att se om det stod nåt vettigt där och hittade följande text: S3 Pro Savage, Savage 4 and Savage 2000 video cards: We found these video cards have missing texture problems in 16 bit color which are cured in 32 bit color, so we suggest using these video cards in 32 bit color. Jag behövde bara ändra till 32 bits färgkvalite och sen var den krånglande grafiken ett minne blott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Yeeess! VC funkar och alla fel som jag hade tidigare är helt borta!! Jag behövde inte ens uppgradera mitt grafikkort, jag kollade readme:n för att se om det stod nåt vettigt där och hittade följande text: Jag behövde bara ändra till 32 bits färgkvalite och sen var den krånglande grafiken ett minne blott. yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Har du inte bytt till GeForce 4 än Det här är för övrigt et exempel på "polygon corruption": http://www.gtasajten-storage.com/gtavc/grafikproblem.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 ha det var det fulaste jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts