Logi Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Är det nån som vet nå't ställe där man kan ladda ner South Park mosik... t.ex: "Uncle Fucka", "Kyle's Mom is a bitch" m.m??? Jag har sökt men inte hittat nå't... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Är det nån som vet nå't ställe där man kan ladda ner South Park mosik... t.ex: "Uncle Fucka", "Kyle's Mom is a bitch" m.m??? Jag har sökt men inte hittat nå't... på kazaa (allt som laddas ner på kazaa är inte olagligt(ingen lock då väl?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 fildelningsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Är det nån som vet nå't ställe där man kan ladda ner South Park mosik... t.ex: "Uncle Fucka", "Kyle's Mom is a bitch" m.m??? Jag har sökt men inte hittat nå't... köp det.. eller K*zaA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) vill inte skaffa Kazaa!! dom flesta säger ju att de är virus i de!!?? NÅN??!!?! Redigerad 28 maj, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Hallå!!!!??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 vill inte skaffa Kazaa!! dom flesta säger ju att de är virus i de!!?? NÅN??!!?! det är typ 0,1% chans att det är virus i en låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 det är typ 0,1% chans att det är virus i en låt! i låtar é de inte virus, de ska va en exe fil eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 det är olagligt att "dela med sig filerna"..men det är inte olagligt att ladda hem dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 får man inte viruset om man ladda ner själva "Kazaa"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Kör skivan. Jag har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 får man inte viruset om man ladda ner själva "Kazaa"?? vilket? nej du får inga virus av mp3or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 vilket? nej du får inga virus av mp3or nej, när man går in på kazaa.com så är de ju nå't som man ska ladda hem...typ "kazaa v2" eller nå't...du fattar?? ja trode man fick viruset av det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Men är det ingen som vet nå't ställe med South Park musik!!?? :'( Redigerad 28 maj, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Kör skivan. Jag har den Oj visste inte att det fanns en . men snälla! Det är filerna som laddas ner från kazaa som kan innehålla virus inte själva kazaa:t, sen så för ett tränat öga så lär man sig vad som är virus och vad som inte är virus . Dock så innehåller kazaa spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Dock så innehåller kazaa spyware. därför ska man skaffa kazaalite... men nu slutar vi snacka om det annars får Hultan damp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 därför ska man skaffa kazaalite... men nu slutar vi snacka om det annars får Hultan damp... LOL, har fått spyware med kazaalite också (tror jag). Sen så får inte hultan damp, tror också att jag hade gjort allt i min makt för att kunna få vara med i någon slags webring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 LOL, har fått spyware med kazaalite också (tror jag). Sen så får inte hultan damp, tror också att jag hade gjort allt i min makt för att kunna få vara med i någon slags webring. LOL, inte!! därför det heter kazaa lite, hackad version så man slipper sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts