graffe Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 kan nån hjälpa mig med hur man kör med pedaler. jag har sidewinder forcefeedback steering wheel. det står att det ska gå att köra med ratt, så jag testa det. de går att styra men ej att gasa!!! nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 lutar man sej framåt och bakåt på pedalerna isåfall har jag samma problem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 nej det gör man inte, dom funkar inte helt enkelt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
graffe Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 förresten jo, vi har samma problen, man stegrar med bromspedalen. Kan inte du skicka ett email till mig om du fixar det. email: stefanbest_89@hotmail.com tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts