Eddeman Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Det är löjligt lätt att göra wheelie med sanchez, man skulle lätt klara av att köra runt hela vice city Man behöver bara hålla in knappen man stegrar på, sen gasar man upp på bakhjulet så man får lite fart. Sen släpper man gas knappen... Och vad ser man? Jo, man håller kvar den på bakhjulet utan att gasa , sålänge man inte åker för sakta bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) jag tycker den är svårast, men det är ju en smaksak Redigerad 28 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag jag gjorde det fast bromsade på framhjulet,, och jag fick 14dollar!!!! jättemycke juu....lr hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts