Jacker Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 WTF! Det är andra gången denna Topic dras upp! Senast av -JB-. *REPORTED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha ja visste inte att det va förbjudet att dra upp gamla topics. ja va bara tvungen när jag såg det där om GTA Linköping =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 haha ja visste inte att det va förbjudet att dra upp gamla topics. ja va bara tvungen när jag såg det där om GTA Linköping =P Håll dig till första sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 visst sorry, sista inlägget ja skriver här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 oj vad sur man får bli för en sån skitgrej=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 oj vad sur man får bli för en sån skitgrej=) Det är bara lite onödigt, men är man nog länge här på forumet som alla store forumiter så blir man tillslut gaggig och lätt sur...hehe. (Inget personligt, faktum är att jag är sån själv, haha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2004 GTA: san andreas kommer inte att komma, det är bara en täckmantel för det nya PACMAN 4D som kommer släppas 22:a oktober, R* har gett ut alla dessa screens och falska påståenden för att ingen ska fråga om nya PACMAN ( i vilket förövrigt PACMAN blivit gay och sätter på alla prickar innan han käkar upp dem.) LOL Jävla tönt, vem tror du att du är? Gud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts