Arman Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 NÄ DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 NÄ DU! vem vet??? har man tur kanske det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag väntar till GTA:Linköping kommer ut hörde det kulle komma ut nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag väntar till GTA:Linköping kommer ut hörde det kulle komma ut nästa år Ja, och jag hörde att Gta6 skulle komma ut 2006... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jasså då köper jag det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 gta63 utkommer 2068...får sitta på ålderdommshemmet & spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 gta63 urkommer 2068...får sitta på ålderdommshemmet & spela... Ja de hörde ja me!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag ska begrava mig tillsammmans med alla gta spel hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 om 50 år eller så när GTA är bortglömt kan man sitta och tänka tillbaka på den gamla goda tiden då man spelade GTA och snackade på GTA sajtens forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 om 50 år eller så när GTA är bortglömt kan man sitta och tänka tillbaka på den gamla goda tiden då man spelade GTA och snackade på GTA sajtens forum. ~jag kommer ihåg på den gamla goda tiden vid sekelskiftet...då datorer inte var lika små som tändsticker och mobiler inte inoppererade i handen....det var tider det...när man kunde spela gta...hoho jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag får sitta halft död och spela GTA 11111.... i graven som ett helgon spelar jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Jag väntar till GTA:Linköping kommer ut hörde det kulle komma ut nästa år hett då kanske jag kan besöka mitt hus.. göra inbrott heheheh =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aeropyornis Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GTA: san andreas kommer inte att komma, det är bara en täckmantel för det nya PACMAN 4D som kommer släppas 22:a oktober, R* har gett ut alla dessa screens och falska påståenden för att ingen ska fråga om nya PACMAN ( i vilket förövrigt PACMAN blivit gay och sätter på alla prickar innan han käkar upp dem.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hett då kanske jag kan besöka mitt hus.. göra inbrott heheheh =P Men GE FAN I GAMLA TOPICS! Idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 GTA: san andreas kommer inte att komma, det är bara en täckmantel för det nya PACMAN 4D som kommer släppas 22:a oktober, R* har gett ut alla dessa screens och falska påståenden för att ingen ska fråga om nya PACMAN ( i vilket förövrigt PACMAN blivit gay och sätter på alla prickar innan han käkar upp dem.) Shit man, jobbar du för Pentagon eller? Det där är ju strikligt konfidentiell information som absolut inte får spridas ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 jag va till afären GAME i sverige där kunna man bestäla de så de kommer till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 hett då kanske jag kan besöka mitt hus.. göra inbrott heheheh =P vaf*n skriver du i en topic som är typ 2år gammal för??? va?? varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 Som sagt, ge fan i mina gamla gyllene topicar... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts