skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 finns det nåt fungerande img tool och txd tool till vc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 har hört att både IMG tool och TXD tool från GTA3 ska fungera med VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 har hört att både IMG tool och TXD tool från GTA3 ska fungera med VC de va nått av dom jag testa i VC men de kom bara upp en massa konstiga tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) img tool funkar till vc också, txd tool kan du ladda ner på gtasajten Redigerad 28 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 tacktack allihopa.... nu är det så här att jag vill ändra på candy suxxx ( ) vet ni vad hennes .txd heter? Stripa var en märkhyad strippa med vita kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag vill också veta vad txdn till tjejerna med string heter...DOM ÄR FULA...måste ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts