Visa Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag kan inte logga in i webshoppen pga. Att jag har mellanslag i namnet det står NICKET EXISTERAR INTE I FORUMET..du skickas nu tillbaka har också provat med the gun...går inte... men loggar jag in som Humbug går det då måste jag antagligen Byta namn Till Visa eller så måste det fixas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 prova underline..... eller bara Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Sorry men det systemet skulle bara vara ett temporärt. Jag håller på med ett nytt nu som troligtvis kommer upp imorgon, måste bara testa det fullt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Sorry men det systemet skulle bara vara ett temporärt. Jag håller på med ett nytt nu som troligtvis kommer upp imorgon, måste bara testa det fullt ut. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts