Goolie Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Finns det något fusk till mini helikoptrarna? Jag hatar dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Finns det något fusk till mini helikoptrarna? Jag hatar dem!!! det finns inget tror jag, tycker också att dom är jobbiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Finns det något fusk till mini helikoptrarna? Jag hatar dem!!! har inte sett några.... ja, dom är ju skitjobbiga! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 om du e på det uppdrager jag tror du e på...innan du lägger in bomberna så döda alla människor med rotor bladet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts