Stora_tomtefar Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 ja... hur mycket kostar de olika husen/företagen, och var ligger dom? Är det också så att man får helikoptrar om man köper hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Om man köper Hyman Condo får man en egen helikopterplatta med en maverick på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Och var ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Och var ligger den? uppe i downtown på andra ön... nästan vid arenan...ett stort hus med 3 garage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 uppe i downtown på andra ön... nästan vid arenan...ett stort hus med 3 garage... Jag hittar den inte... :'( hur mycket kostar den? jag har för mig att jag har sett nån guide, därdet stod hur mycket alla hus kostade, nån mer än jag somhar sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 det kostar 14000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag hittar den inte... :'( hur mycket kostar den? jag har för mig att jag har sett nån guide, därdet stod hur mycket alla hus kostade, nån mer än jag somhar sett den? eftersom du inte hittar den så kan du hitta en karta där alla finns på http://www.all-vice-city.fr.st/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 ja... hur mycket kostar de olika husen/företagen, och var ligger dom? Är det också så att man får helikoptrar om man köper hus? Det finns helikoptrar lite överallt... Så du behöver inte köpa det stället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 köp alla ställen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts