walen Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Vart ligger street race 1 ...jag vet att det är vid flygplatsen men det är ju inga där jag är på rätt ställe ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Du ska köpa Sunshine Autos och sen gå ner till affischen med en karta över Vice City på... sen går du in i den rosa markeingen och väljer race. Men det kostar pengar att ställa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Du ska köpa Sunshine Autos och sen gå ner till affischen med en karta över Vice City på... sen går du in i den rosa markeingen och väljer race. Men det kostar pengar att ställa upp. jo jag har köpt stället och tittat på kartan men jag bara kollade på banan och körde dit inget mer men hur accepterar man uppdraget men caps lock typ eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jo jag har köpt stället och tittat på kartan men jag bara kollade på banan och körde dit inget mer men hur accepterar man uppdraget men caps lock typ eller man kör in i den lila markeringen bland alla andra bilar... en infernus, en cheetah och en banshee tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jo jag har köpt stället och tittat på kartan men jag bara kollade på banan och körde dit inget mer men hur accepterar man uppdraget men caps lock typ eller Ja du måste trycka på en knapp för att ställa upp i racet, jag tror att det var knappen som du använder för att springa fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 AHa okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Hur långt måstre man ha kommit innan man kna köpa stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Hur långt måstre man ha kommit innan man kna köpa stället? Det är ett uppdrag som heter shakedown eller något liknande som du måste klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts