BuZZ Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 I mitt GTA VC så är det inget ljud förutom bakgrundsljudet!? Kan man fixa d på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 I mitt GTA VC så är det inget ljud förutom bakgrundsljudet!? Kan man fixa d på nått sätt??? vad menar du ...elr har du tankat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag har inget ljud när man t.ex slår någon eller gasar med bilen eller skjuter med nåt vapen.. Kan man fixa d.. Typ ladda hem nån ljudfil?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) uppdatera drivisarna till ljudkortet Redigerad 27 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag har inget ljud när man t.ex slår någon eller gasar med bilen eller skjuter med nåt vapen.. Kan man fixa d.. Typ ladda hem nån ljudfil?! installera om, ha inga <S>Cracks</S> använd cd!....eller kolla inställningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag har ljud filer i mappan "Audio" men dom verkar inte funka?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 installera om, ha inga <S>Cracks</S> använd cd!....eller kolla inställningarna spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Har du olaglig version??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 I mitt GTA VC så är det inget ljud förutom bakgrundsljudet!? Kan man fixa d på nått sätt??? Min kompis hade så det är så på tankade versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Varför e d så?! Har du VC Skribb? Kan man inte fixa ljudet då? Ok, ni kommer väll inte hjälpa mig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Det är väl nåt som R* har lagt in för att det inte ska piratkopieras. Fast jag tror ljuden funkar på vissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karachi Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Det är väll bara att ställa om ljudet till 3D Hardware/Software , på så vis fungerade det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag har VC: PC crackat (no-CD alltså), och ljudet funkar finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Karachi: Vart gör man d? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag har ju alla ljudfiler.. Men hur får man dom att fungera?! Det måste ju gå på nått sätt?! Snälla hjälp mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag hade också problem med ljudet när jag installerade VC, när jag ändrade på audio hardware i ljudinställningarna lät ljudet som det ska låta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Arvid: Vart ändrade du öjudintställnignar? I spelet eller på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har olaglig version men ljudet är på sin plats ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jo, det har jag med.. Men jag har testat med en köpt version och det funkade inte då heller?! När jag försöker ändra på ljudinställningarna "audio hardware" så står det bara "hardware not avaiable" och så återställs bara det gamla?! VARFÖR!!??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts