Knylan Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 ... som ställer den här frågan och ni tycker säkert att jag är ännu dummare. Men jag har iaf kört fast. Är inte någon van GTA spelare men har iaf spelat VC nu och kommit en bit. Jag har iaf fått ett uppdrag via en payphone, det lyder som så att det är ett flertal grabbar i stan som är med i nån liga eller vad fan det var och dom har endera jobb eller så är dom bara här på semester. Som det ska verka alltså. Problemet är det att redan då jag ska hitta första killen så hittar jag honom inte, radarn visar att han ska vara strax utanför ett av varuhusen men där så är det en liten skog bara. Vart fan ska jag hitta snubben? Tacksam för svar, börjar lacka ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Om det är den gubben som jag tror att du menar så sitter han uppe på en stor reklamskylt. Du kan lätt knäppa han med ett sniper gevär men det går nog med andra vapenh också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knylan Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Lysande. Tänk att man inte tänkte på det, dock så är kanske inte placeringen den mest logiska för en mänsklig varelse. Eller var det som skyltmontör han jobbade? Scheissesamma... Tack hur som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Lysande. Tänk att man inte tänkte på det, dock så är kanske inte placeringen den mest logiska för en mänsklig varelse. Eller var det som skyltmontör han jobbade? Scheissesamma... Tack hur som helst. han jobbar som det...det uppdraget fastnade jag också på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 han jobbar som det...det uppdraget fastnade jag också på... jag också, tog lång tid att fatta var han var. trodde att han satt någonstans i buskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knylan Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Måste ställa en till fråga: Hur fan ska man komma åt pansarvagnen? Snubbarna smattrar ju sönder mig bara jag närmar mig skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Måste ställa en till fråga: Hur fan ska man komma åt pansarvagnen? Snubbarna smattrar ju sönder mig bara jag närmar mig skiten. dom stannar och köper munkar...då är det bara och gå fram å sno den...skjut lite gubbar å... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 ... som ställer den här frågan och ni tycker säkert att jag är ännu dummare. Men jag har iaf kört fast. Är inte någon van GTA spelare men har iaf spelat VC nu och kommit en bit. Jag har iaf fått ett uppdrag via en payphone, det lyder som så att det är ett flertal grabbar i stan som är med i nån liga eller vad fan det var och dom har endera jobb eller så är dom bara här på semester. Som det ska verka alltså. Problemet är det att redan då jag ska hitta första killen så hittar jag honom inte, radarn visar att han ska vara strax utanför ett av varuhusen men där så är det en liten skog bara. Vart fan ska jag hitta snubben? Tacksam för svar, börjar lacka ur. Man kan också läsa texten och lyssna på vad dem säger. Gjorde jag efter ca 5 försök (och ca 35 minuter). Funkade utmärkt SKönt att höra att de ordnade sig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts