RipperioN Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) .cvb Redigerad 20 januari, 2006 av RipperioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 html-kodare anställd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) html-kodare anställd kan du bättre än dim hemsida? RipperioN: welcome back! Redigerad 27 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) kan du bättre än dim hemsida? RipperioN: welcome back! det tror jag nog <FONT COLOR="red">Funkar inte</FONT> <Marquee>.........</Marquee> Redigerad 27 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag kan inte flash men HTML. Jag kan göra en sida som ser ut så har http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/vicecityzone Är du intresserad säg det här eller via PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag kan ganska mycket om HTML, men är ännu inte färdig med min egna sida,kan också lite om photoshop (men det är nog helt onädigt chansar jag på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag kan ganska mycket om HTML, men är ännu inte färdig med min egna sida,kan också lite om photoshop (men det är nog helt onädigt chansar jag på). Snygg sida marion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RipperioN Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Tackar GTA Player...! Just nu så har jag fått tag i en tillräckligt bra HTML kodare som kan fixa sidan som kommer vara v.1 (version 1), en början alltså. Senare får vi se ifall den kommer att uppgraderas. Just nu håller jag på att tänka ut dom sista sakerna till projektet. Men jag åter kommer med mera info senare! MvH RipperioN - Respect Is EVERYTHING! ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 du kan väl åtminstone säga om det är en mod eller TC eller musik ändring eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 du kan väl åtminstone säga om det är en mod eller TC eller musik ändring eller? TC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 total conversion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 kan du bättre än dim hemsida? RipperioN: welcome back! Adress till din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 om du vill kan jag hjälpa dig med Flash, Webbgrafik, lite PHP och HTML. har tyvärr ingen sida ingång så jag kan inte visa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag kan va MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Adress till din hemsida? visa citys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Tackar GTA Player...! Trodde att han menade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag förstår inte riktigt?!? jag är ingen vidare på hemsidor... annars är det bara trycka på www knappen för att komma till hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Jag kan lite om HTML min hemsida och min "gta:vc site" (Under Construction!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag förstår inte riktigt?!? jag är ingen vidare på hemsidor... annars är det bara trycka på www knappen för att komma till hemsidan Glömde av den funktionen :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shalala Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 det tror jag nog <FONT COLOR="red">Funkar inte</FONT> <Marquee>.........</Marquee> riktigt avancerad html där, du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts