Vice_City_Challe Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Hug gör man för att styra/köpa en helikopter? Jag kan styra upp,ner,höger och vänster men inte frammåt! Hur gör man? Kan man köpa helikoptrar eller hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 de står där du ställer in knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_City_Challe Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ok, jag ska kolla det..tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_City_Challe Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 aa, de gjorde det..Men hur får jag tag på en? Köper man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 dom finns lite här och där kolla här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Helikoptern är krånglig att köra på PC... var MYCKET lättare på PS2, då hade man verkligen 100% kontroll över den... men men får väll träna lite till då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 klart det är svårare när man inte har analoga kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag tyckte det inte var så spesielt svårt att styra de lite svårare en på ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Mycket mer precision med en analog kontroll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 (redigerad) Jag har spelat in när jag kör en hunter och skuter bilar men filmen liger på en anan data :'( så jag får vänta en vecka eller så så lägger jag upp den Nyheter jag får filmen min pappa skickar den till mig ikväll så lägger jag upp den Tyvär e jag sjuk och änsam hema Redigerad 28 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Här är filmen på det ..::här::. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Här är filmen på det ..::här::. hmm, du har fuskat dit den va? det brukar inte stå en hunter vid ocean beach och utan att du har pengar eller några vapen (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Han har laddat ner ett save game tror jag. Jag har Hunter vid militärbasen. Varför är filmen så snabb? Jag tycker det var lättare att lära sig att köra helekopter på ps2 men jag tycker man har bättre kontroll på PC. Redigerad 31 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Helikoptern är ju betydligt lättare att köra på pc än på Ps2, Jag tror allt att jag har klarat att flyga den upp o ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hunter borde väl vara svår att styra på PC eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hunter borde väl vara svår att styra på PC eller Nej, varför skulle den vara svårare att styra än en vanlig marverick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det ända svåra är att skjuta misilerna, man får lite ont i lillfingret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det ända svåra är att skjuta misilerna, man får lite ont i lillfingret. du är otränad... kör du fps spel på pc använder du lillfingret hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 du är otränad... kör du fps spel på pc använder du lillfingret hela tiden Jag har vant mig nu. Jag kör aldrig med w, a ,s, d på fps spel utan med piltangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) (GTA3 freak Posted: May 31 2003, 12:04 ) Han har laddat ner ett save game tror jag. Jag har Hunter vid militärbasen. Varför är filmen så snabb? Jag tycker det var lättare att lära sig att köra helekopter på ps2 men jag tycker man har bättre kontroll på PC. Jag har inte laddat ner save game jag andvänder GTA vice ultimate trainer finns på gta3.net Varför är filmen så snabb? för att jag viste inte hur man saktade ner den. Redigerad 1 juni, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts