osram Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 vad har ni för rekord på wheelie då? 79 här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Mitt rekord är 2134 sekunder, ca 35 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Hmmm ok lite länge men........ *tror dig inte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
osram Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 nån som kan lära mig hur man klarar 90graderskurvor då? faan 79 sek är ju från norr till söder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Varför tror du inte på det? Här har du bildbevis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 lol vad du måste ha sattsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Hur gör man whelies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag vet inte riktigt hur man gör med bilen när man kör på två hjul men med motorcykeln är det lätt använd bara tangenten som man lutar bakåt titta bara på kontrollerna så kan du ställa in vilken knapp du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 211 sec här... me sanchez.. kom på att man kan hålla på hur länge som hellst me den ju (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Jag vet inte riktigt hur man gör med bilen när man kör på två hjul men med motorcykeln är det lätt använd bara tangenten som man lutar bakåt titta bara på kontrollerna så kan du ställa in vilken knapp du vill ha. Jag har på ps 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Kan nån förklara hur man kör på två hjul med bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
osram Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 har kört 2 sec på 2 hjul men faan, vill ju ha mer som as =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 534 med en sanchez eller hur den stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts