osram Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Man kan ju lägga mp3-filer i \mp3 och därmed spela dem istället för radio i spelet nån som vet om det är möjligt att spela webradio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Nej, det går inte. Det står att det inte går att länka till en webbadress utan att det måste vara en mp3-fil som ligger på datorn... Men det är klart, du kan ju först spela in webradio och spara det som en mp3-fil och sen spela upp den i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Ja det är lite dåligt faktist. För jag har hört flera som sagt att man skulle kunat lägga in en egen "webkanal". Men så blev det ju inte. Minns inte var jag läste det men det va en av dom svenska spel tidningarna. PC Gamer tror jag det va som skrev det. Men jag är osäcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts