Miami_Gold Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag beställde från cdon men jag har inte fått det dag.. fan då jag bokade typ det första dagen man kunde boka det,, ändå så har jag inte fått det.. varför?? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jag har samma problem!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 inte jag heller, så jävla förbannad på webhallen.com vafan alla andra får det, bah tyyyypiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 jävla cpon fast det kanske e posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Man vet aldrig,, Nån kan tänkte så här: ---------------------------------------------- Aha... Ett paket från CDON. Jag ska kolla vad det är för något. AHHHHH.... Vice City!! Nu är det mitt. --------------------------------------------- Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Man vet aldrig,, Nån kan tänkte så här: ---------------------------------------------- Aha... Ett paket från CDON. Jag ska kolla vad det är för något. AHHHHH.... Vice City!! Nu är det mitt. --------------------------------------------- Hehe... noooooooooooooo :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 beställde också från cdon....har inte fått det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 inte jag heller, så jävla förbannad på webhallen.com vafan alla andra får det, bah tyyyypiskt Så webhallen har också drabbats av den där försvunna leveransen? Verkar som att hälften som beställt via CDON har fått och hälften inte fått, skumt. Vi får se vad KE Media/CDON gör åt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Hoppas de kommer imorn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Jag som hade laddat med grönan o sen tänkte åka hem o köra VC men de blev de då inte nehep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 och jag som skolkade från aerobics för att spela det :'( mina kompisar skolkade också fast inte för gta vc då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 27 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Så webhallen har också drabbats av den där försvunna leveransen? Verkar som att hälften som beställt via CDON har fått och hälften inte fått, skumt. Vi får se vad KE Media/CDON gör åt det... Kan man gå in på någon hemsida och se senaste nytt eller något sånt?? Vill veta om det kommer imorgon till dom som inte fick det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Kan man gå in på någon hemsida och se senaste nytt eller något sånt?? Vill veta om det kommer imorgon till dom som inte fick det idag. Det enda jag vet är att VC skickades ut i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Kom idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jaja inget idag heller, why am i not suprised. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Har inte fått det än....men jag bor ju i Uddevalla också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Det enda jag vet är att VC skickades ut i måndags. Nepp, jag mailade CDON, de sa att i stockholm skickades det ut igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 nu har jag fått det!! ska spela det nu!! jag fick klistermärken också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 yippie! Jag har det också nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 Min favorit hittills är "Faggio" moppen alltså. Den är rolig. Men varför kommer man inte in till golfbanan? Bara för att jag har gjort bara ett uppdrag eller vadå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts