FerkurZ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 för det mesta varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Värst vad alla var trogna här då, det är bara jag som röstat varje vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 jag är inne varje dag typ några minuter då å då.. annars skäns det som man slösar bort hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag är inne varje dag. ibland kan de va en timme, och ibland fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 jag har slitit mig låss från alla tvångs tankar om att vara inne på forumet... när jag känner för det med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 9 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2003 Jag går in typ 2-5 ggr varje dag...dom stunderna brukar vara 1-15 min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Varje dag nästan...... (:!!! Det beror på om man inte har fått nåt nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Nästan varje dag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Varje dag, har den som start sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Varje dag, men inte alltid. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 varje dag.. beror på hur mycke jag kan sitta vid datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Sitter här alltid Ifs så blire inte så många posts skrivna, men de beror på att jag vill inte hålla på spamma forumet bara för att skriva, utan har ajg nått vettigt att säga så slänger ajg fram de. Men de blir väl runt 4 timmar varje dag, och då är inte mIRC inräknat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 (redigerad) HA HA HA (INTE) Redigerad 2 oktober, 2003 av AZI PAZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 varje dag.....minst 7-10 timmar.....paxar datan så fort jag kommer hem sen blir det bara data till 23:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vi har inte bredband, så jag får bara va uppkopplad varannan dag i 1 timme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 varje dag.....minst 7-10 timmar.....paxar datan så fort jag kommer hem sen blir det bara data till 23:00 är inte du lite data beroende? 7-10 timmar? hur blir de med läxorna?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 är inte du lite data beroende? 7-10 timmar? hur blir de med läxorna?? :'( läxor? dom skiter jag i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 läxor? dom skiter jag i Hoppas att du skojar för din egen skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Hoppas att du skojar för din egen skull. Japp sitter på forumet 7-10 tim men jag gör läxorna på datan medans jag sitter på gtasjtens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 när ja inte ha nått annat å gå in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts