Antonetti Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 (redigerad) HAR INTE KOMMIT ÄN OCH DET ÄR TISDAG :'( FÖR FAN DET SKULLE JU HA KOMMIT I DAG!! ps.jag skrev det här i nån annan topic men ja orkade vänta ds. Redigerad 27 maj, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Sorligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Har ej fått mitt heller :'( :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 det bästa är att köpa det derekt ur butiken jag har köpt det för ca. 2 vecor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 är nog många som inte fått det, jag väntar också på mitt från webhallen, som var as snabba innan på att leverera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 är nog många som inte fått det, jag väntar också på mitt från webhallen, som var as snabba innan på att leverera. Det var likadant förra året, alla som inte hade förbokat minst 3 veckor innan fick inte spelet! Den gången klarade sig CDON fint. När VC: PS2 släpptes var det spelbutiken.se som var offret. De lockade med det billigaste priset men de flesta fick vänta en vecka på spelet och resten fick vänta hela 3 veckor Jag tror det är mycket lotto inblandat... Alla dessa incidenter beror på KE Medias distribution som styrs av DFDS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 WOOOOOHO IDAG FICK JAG MITT GTA VC ÄNTLIGEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 WOOOOOHO IDAG FICK JAG MITT GTA VC ÄNTLIGEN!! jag antar att du kommer spela hela dagen kanske hela natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2003 jag antar att du kommer spela hela dagen kanske hela natten nee ska till landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts