Arman Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 kan man det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Inte för tillfället. De nyheter som kommer klarar jag av själv. Det ända som skulle vara av intresse just nu är någon som skulle kunna skriva guider av olika slag... De måste vara av hög kvalité dock, så alla förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Inte för tillfället. De nyheter som kommer klarar jag av själv. Det ända som skulle vara av intresse just nu är någon som skulle kunna skriva guider av olika slag... De måste vara av hög kvalité dock, så alla förstår. Ok! Typ guider till Vice City eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Inte för tillfället. De nyheter som kommer klarar jag av själv. Det ända som skulle vara av intresse just nu är någon som skulle kunna skriva guider av olika slag... De måste vara av hög kvalité dock, så alla förstår. jag tror inte det är så många som vill göra dom där guiderna(fast kanske) utan betalt, det är ju nästan det som är smutsjobbet, nästan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Ok! Typ guider till Vice City eller? Nja, när det kommer ut ja men jag syftade nog mest på GTA/GTA2/GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Inte för tillfället. De nyheter som kommer klarar jag av själv. Det ända som skulle vara av intresse just nu är någon som skulle kunna skriva guider av olika slag... De måste vara av hög kvalité dock, så alla förstår. Jag ska testa och göra en GTASAJTEN.com (om jag får för dig) jag visar den på en annan topic i Allmänt Snack senare... jayleno88@hotmail.com arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag ska testa och göra en GTASAJTEN.com (om jag får för dig) jag visar den på en annan topic i Allmänt Snack senare... jayleno88@hotmail.com arman Vad menar du? "En GTASAJTEN.com " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 jag tror inte det är så många som vill göra dom där guiderna(fast kanske) utan betalt, det är ju nästan det som är smutsjobbet, nästan... Ja det är inte alltför skoj kan jag lova dig. Men nån gång måste de göras och det blir antagligen jag som får offra de där timmarna som kommer att gå åt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Ja det är inte alltför skoj kan jag lova dig. Men nån gång måste de göras och det blir antagligen jag som får offra de där timmarna som kommer att gå åt.. jo... det lär ju inte precis vara nån annan som bara gör det tråkiga på gtasajten, men över lag så är det väl roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag gör min GTA3 sida (A-Tech´s GTA3 sida) Det är väldigt roligt tycker jag! Mest att göra menyer och bilder arman jayleno88@hotmail.com http://www.grandtheftauto-3.cjb.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts