Misterwhoopee Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Appropå honom, vad heter Blakke-ponken på riktigt? Oskar i förnamn i alla fall...efternamnet verkar han inte vilja gå ut med på nätet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Oskar i förnamn i alla fall...efternamnet verkar han inte vilja gå ut med på nätet... Ehm, Oscar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Ehm, Oscar... Pedant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Ehm, Oscar... Oscar Blaque eller? hur utalas de?? blakke eller BLAQUE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Enj han heter inte Blaque i efternamn han bara kom på det typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Enj han heter inte Blaque i efternamn han bara kom på det typ.... skulle kanske vart lite konstigt efternamn...att heta blaque... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 skulle kanske vart lite konstigt efternamn...att heta blaque... varför skulle det va konstigt för?? det finns ju dom dom heter abulleabdul i efternamn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 varför skulle det va konstigt för?? det finns ju dom dom heter abulleabdul i efternamn... Ha, ha! Jag kanske ska påpeka att jag inte har arabiskt ursprung. Möjligtvis Norrköpingst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 (redigerad) såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa Meatboll = Köttbullen osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. la till mig Redigerad 4 juni, 2003 av meatboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 så barnslig... vadå barnslig!! Men det blir nog ingen 10 fest. Vem vet dom slutar kanske att göra GTA spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vadå barnslig!! Men det blir nog ingen 10 fest. Vem vet dom slutar kanske att göra GTA spel R* slutar nog inte göra gta spel...men om dom gör det så börjar dom göra andra gta-liknande spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vadå barnslig!! Men det blir nog ingen 10 fest. Vem vet dom slutar kanske att göra GTA spel läääs, det låter barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 mig kan ni kalla kyrk-roffe...min farsa heter Rolf så några kompisar kom på att d få bli mitt smeknamn...fråga mig inte varför kanske låter barnsligt men det är det absolut inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 varför skulle det va konstigt för?? det finns ju dom dom heter abulleabdul i efternamn... ja och Lautakoski är finskt...och Wall är Svenskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts