MP5 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hehe jag är van att kallas Hoggert IRL så det kan ni ju säga.. Stackars Tobbe alla säger så här "Tja the big vercetti" Inte jag. Jag kommer säga Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag med. Då kan jag och Tobbe snacak om våra problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag med. Då kan jag och Tobbe snacak om våra problem Får inte jag vara med Jag har ju också problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. ´de där gillar jag ...(snor speeders replik! ) men de va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 jag vet.... vi gör en 20års fest också sen en 30 års fest och 40 års fest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 jag vet.... vi gör en 20års fest också sen en 30 års fest och 40 års fest! Mmmm.. så om [O][T] ska komma på 40-årsfesten så e han typ 70 år... "Satans poliser så gick det inte till när jag var ung!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 blaque har bara gjort en post här och hultan ingen alls... denna tråd borde väl inte va så svår å hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. och mig SAAB... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 och mig SAAB... nej S**B eller snabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 nej S**B eller snabel Nej SAAB...skriv upp det...Läs min ansra topic där jag skriver mina 5 favorit bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 du tar väl inte illa upp utav det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag då? hmm... läs: osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 du tar väl inte illa upp utav det? nej men jag hoppas att alla förstår att man inte alltid behöver säga en massa saker som den andra kan ta illa upp på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 mankan väl inte ta illa upp av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 såhär ska vi säga till varandra då! GTA3_PLAYER = Player the big Vercetti = Tobbe Hoggert = Hoggert GTaJäGaReN = Jägaren Hultenius = Hultan Funnylin = (hm..) Funny Arvid = Arvid Visa City = Visa osv... @MP5: Jag tror inte Hultan eller Blaque kommer låsa "Vardagssnack!"!! De har dom ju inte gjort på forumet... ehh.. jag tar tillbaka de där! Vixtor och den där andra.. jag då?!? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 mankan väl inte ta illa upp av det? nej men om du tycker att ja e nåt...så behöver man inte alltid säga det...ett exempel..bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 (redigerad) jag då?!? :'( :'( :'( Men va f*n. Jägaren skrev ju osv. Han tog ju inte med Blaque t.ex. Redigerad 2 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Men va f*n. Jägaren skrev ju osv. Han tog ju inte med Blaque t.ex. Appropå honom, vad heter Blakke-ponken på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts