Defcon Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 så barnslig... du e inte på så bra humör va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 sen stellan Jasså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 F*n va fett! Min polare kan väl få komma med? Fast han är en sån j**la morsgris, han kan vara på övervåningen och lära glinen vad runka é eller visa hur man dansar balett med en kaffekopp i käften eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Haha lite på att jag kommer. Då kommer det blir stämmning vill jag lova Ha jag och Stell snackade på MSN och han blev dö skraj när jag sa att jag skulle slå ner honom (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men på festen får vi inte ropa, PATRIK KOM HIT... det skulle bli så o-orginellt... vi ska säga SKRIBB KOM HIT VA? ok DELTA...KOM HIT Å SUP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men på festen får vi inte ropa, PATRIK KOM HIT... det skulle bli så o-orginellt... vi ska säga SKRIBB KOM HIT VA? ok DELTA...KOM HIT Å SUP!! klart att man tilltalar alla med sina forum namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 klart att man tilltalar alla med sina forum namn.. Inte mig va? Skulle inte ens vilja att ni använder det på forumet. Eller överhuvudtaget. Myyycket lättar om man bara säger Tobbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 klart att man tilltalar alla med sina forum namn.. vi lär ju få ha namnskyltar och grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vi lär ju få ha namnskyltar och grejer Tatueringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Tatueringar.. den där festen börjar klockan fem och håller på två dar....40Tim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 den där festen börjar klockan fem och håller på två dar....40Tim! Öööh.. och?? Tatueringar har man hela livet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vi lär ju få ha namnskyltar och grejer mm, vi går där med en skylt runt halsen där de står: "I am 'nickname'" Annars kan man ju fråga! Upprop när festen börjar, vilka som är där! Hultan skriver ut member listan på dom som är bjudna! hm.. Jag kan gå i röda kläder och Speeder i gröna.. Skribb i grå osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vi hyr en lägenhet med 5 rum... ett rum med PlayStation och Data..(man spelar gta) ett rum där man bara snackar och super... köket för att blanda "dricka" vardagsrummet både super man och spelar gta sen i dom två andra rummen kan man låsa och va ifred med tjejen och .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 hihi denna topic borde ju klistras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vi hyr en lägenhet med 5 rum... ett rum med PlayStation och Data..(man spelar gta) ett rum där man bara snackar och super... köket för att blanda "dricka" vardagsrummet både super man och spelar gta sen i dom två andra rummen kan man låsa och va ifred med tjejen och .... Du glömde de sjätte rummet som vi åxå ska hyra! Ett ganska stort rum som heter "Vardagnssnack!"! Där kan man prata om vad som helst, men det får inte bli för spammigt (prata i munnen på varandra)! Då kommer en Moderator (Vakt) och slänger ut er ur "Vardagssnack!"..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 mm, vi går där med en skylt runt halsen där de står: "I am 'nickname'" Annars kan man ju fråga! Upprop när festen börjar, vilka som är där! Hultan skriver ut member listan på dom som är bjudna! hm.. Jag kan gå i röda kläder och Speeder i gröna.. Skribb i grå osv.. hehe...alla andra i svarta då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Du glömde de sjätte rummet som vi åxå ska hyra! Ett ganska stort rum som heter "Vardagnssnack!"! Där kan man prata om vad som helst, men det får inte bli för spammigt (prata i munnen på varandra)! Då kommer en Moderator (Vakt) och slänger ut er ur "Vardagssnack!"..! Vilka idéer ni har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vilka idéer ni har... visst har vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hehe jag är van att kallas Hoggert IRL så det kan ni ju säga.. Stackars Tobbe alla säger så här "Tja the big vercetti" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Du glömde de sjätte rummet som vi åxå ska hyra! Ett ganska stort rum som heter "Vardagnssnack!"! Där kan man prata om vad som helst, men det får inte bli för spammigt (prata i munnen på varandra)! Då kommer en Moderator (Vakt) och slänger ut er ur "Vardagssnack!"..! Och sen låser dom dörren till "vardagssnack" och sätter en skylt på dörren där det står *CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts