KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 jo, jag tror inte äns det kommer bli av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 det SKA bli av... konstigt att inte ens nån admin har kommenterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 det SKA bli av... konstigt att inte ens nån admin har kommenterat Men det är om fem år! Massor av saker kommer att hända, t ex: Hultan får ett jobb(?) som tar all tid, Usama gör en terror attack så att allt internet relaterat försvinner (på något sätt ) m.m. Sen vart ska festen äga rum? Vem ska betala all maten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Om GTAsajtens forum finns kvar om fem år tycker jag faktist att vi ska anordna en fest i verkligeheten.. För då har ju typ alla kommit upp i vuxen ålder.. Mellan 18-25 typ(om jag räknat rätt)... Sorry... Jag e bara 16år då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Speeder och MEJMEJMEJ är bara 10 eller 11 Buähhh Jag e också 11 :'( :'( :'( Jag vill inte sitta och titta på Bamse då :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Sorry... Jag e bara 16år då :'( Jag är 17 år då. Är du 11 år ZalCiNoWa? Jag hade för mig att du var 12 eller 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Buähhh Jag e också 11 :'( :'( :'( Jag vill inte sitta och titta på Bamse då :'( :'( Är inte du äldre Aja jag kan smuggla med dig till den riktiga festen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Är inte du äldre Aja jag kan smuggla med dig till den riktiga festen Vaddå smuggla? Alla får väl komma!? Eller ska Hultan skicka runt inbjudningslappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vaddå smuggla? Alla får väl komma!? Eller ska Hultan skicka runt inbjudningslappar! Dom säger ju att alla som är under 18 får sitta på övervåningen och kolla på barnprogram (eller nåt sånt) Smart ide med inbjudingslapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Men det är om fem år! Massor av saker kommer att hända, t ex: Hultan får ett jobb(?) som tar all tid, Usama gör en terror attack så att allt internet relaterat försvinner (på något sätt ) m.m. Sen vart ska festen äga rum? Vem ska betala all maten? vaddå mat vi ska ju spela gta hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nehe!!! man ska supa!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nehe!!! man ska supa!!!!!!!!!!! w0rd alla tar med sig ett 24pack och en liter ***** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag är 17år då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jo... klart! Nej det där med att strippa var mer som ett skämt... Men jag ska iaf supa er alla under bordet Du kommer aldrig klara att supa mig under bordet... Men jag tycker att dom som inte vill dricka inte ska behöva detom dom inte vill(eller får)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jo... klart! Nej det där med att strippa var mer som ett skämt... Men jag ska iaf supa er alla under bordet Lycka till att du ska få mig under bordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Sorry... Jag e bara 16år då :'( Jag tordde du var en 88:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Du kommer aldrig klara att supa mig under bordet... Men jag tycker att dom som inte vill dricka inte ska behöva detom dom inte vill(eller får)... Jag kan dricka 6 liter absolut utan att ens bli packad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ...jag menar under 16 får sitta på övervåningen och kolla bamse! men inte speeder...han är så begåvad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ...jag menar under 16 får sitta på övervåningen och kolla bamse! men inte speeder...han är så begåvad ZalCiNoWa är också begåvad, han får vara med på "the real party". Jägaren kom på iden så han är självskriven. Dom andra "mindreåriga" kan sita på övervåningen och kolla på bamse Tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ZalCiNoWa är också begåvad, han får vara med på "the real party". Jägaren kom på iden så han är självskriven. Dom andra "mindreåriga" kan sita på övervåningen och kolla på bamse Tycker jag iallafall mejmejmej kommer dit och frågar om vad betyder runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts